blogger hit counter
NHAC - North Hellas Auto Clubs
Powered By Blogger

Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΤΥΠΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΤΥΠΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ Β.ΕΛΛΑΔΟΣ NHAC


Ποιοι Είμαστε

Είμαστε ενεργοί έλληνες πολίτες όλων των ηλικιών, επί του παρόντος κυρίως νέοι κάτω των 30. Κάθε χρόνο το ηλικιακό μας εύρος αναπόφευκτα αυξάνεται μαζί με το ανθρώπινο δυναμικό μας.
Κοινό μας στοιχείο είναι το πάθος για την ΟΔΗΓΗΣΗ. Είμαστε φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και μας συναντάτε σε όλες τις εκφράσεις του: από απλούς περιστασιακούς θεατές έως ενεργούς αγωνιζόμενους.
Υλοποιήσαμε την Ένωσή μας και πρωτοεμφανιστήκαμε στο ευρύ κοινό, το καλοκαίρι του 2005. Έκτοτε έχουμε υλοποιήσει εκδηλώσεις με σκοπό την γνωριμία των λεσχών μεταξύ τους και την κοινοποίηση της προσπάθειάς μας. Με αφετηρία το Νοέμβριο του 2006 διοργανώνουμε μία μεγάλου μεγέθους ετήσια «Εκδήλωση Πίστας» στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών (υποχρεωτικά μοναδική επιλογή) διαρκείας δύο ημερών με 150 συμμετοχές για τα πρώτα 2 χρόνια και 200 συμμετοχές το 2008 (3ος χρόνος) οπότε και διαπιστώσαμε στην πράξη ότι η ζήτηση για τέτοιες εκδηλώσεις ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Φέτος θα διοργανώσουμε τριήμερη εκδήλωση προκειμένου να ικανοποιήσουμε ακόμη περισσότερους συμμετέχοντες.
Τονίζουμε ότι η προσπάθεια που κάνουμε εκκίνησε ως μη κερδοσκοπική, συνεχίστηκε έτσι και θα παραμείνει μη κερδοσκοπική. Επιθυμούμε τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό προσιτό σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. Αυτός είναι και ο λόγος που εξακολουθούμε ακόμη να λειτουργούμε άτυπα.


Θεωρούμε την οδήγηση σπορ και την γρήγορη οδήγηση κανονικό άθλημα

Το αυτοκίνητο ή η μοτοσυκλέτα όταν πιέζονται οδηγικά με μετρημένο τρόπο από μετρημένο οδηγό (όπου μέτρο ίσον ισορροπία, όχι υπερβολή) γίνονται αθλητικές μηχανές, με τον ίδιο τρόπο που συμβαίνει στην ιπποδρομία, ιστιοπλοΐα, κωπηλασία, αλλά και σκοποβολή. Όσον αφορά τις απαιτήσεις για εγκεφαλική δραστηριότητα μην απορήσετε εάν μάθετε ότι η αγωνιστική οδήγηση ίσως και να μην έχει ανταγωνιστή. Όσον αφορά μάλιστα τις μοτοσυκλέτες, η σωματική καταπόνηση είναι ακόμη μεγαλύτερη αφού το σώμα χρησιμοποιείται αδιαλείπτως για να ισορροπεί το όχημα υπό κάθε συνθήκη. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι πρωταθλητές των μηχανοκίνητων σπορ διαθέτουν φυσική κατάσταση που δεν έχει να ζηλέψει σε κανέναν τομέα την αντίστοιχη των πρωταθλητών των παραδοσιακών αθλημάτων. Αθλητής Οδηγός με πεσμένη φυσική κατάσταση απλούστατα θα υποπίπτει σε οδηγικά σφάλματα που θα τον καθιστούν μονίμως ουραγό της προσπάθειάς του αφού ούτε ο παράγοντας τύχη δεν θα αρκεί για να τον ευνοήσει.
Η γρήγορη οδήγηση είναι εξαιρετικά απαιτητικό άθλημα σε ανθρώπινες ικανότητες, με τα όποια σφάλματα πολλές φορές να αποδεικνύονται χαρακτηριστικά ακριβά, ενώ γίνεται αγώνισμα γιατί μπορεί να σπρώχνει την εκάστη ανθρώπινη ικανότητα πάνω από το τρέχων όριο, αλλά και γιατί μπορεί να εξελίσσει την εκάστη ανθρώπινη δυνατότητα σε ικανότητα.

Τονίζουμε λοιπόν ότι:
Διαφωνούμε κάθετα με τον ελληνικής εφεύρεσης παραλογισμό, ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός να υπάγεται στο Υπουργείο Επικοινωνιών και Μεταφορών και όχι στο Υπουργείο Αθλητισμού.


Επιδιώξεις μας

1) Επιδιώκουμε την δημιουργία αυτοκινητοδρομίων σε ολόκληρη την Ελληνική Επικράτεια, που να είναι οικονομικώς προσιτά σε όλους τους πολίτες χωρίς εξαίρεση, έτσι ώστε να μπορεί ο πολίτης, οδηγός, φίλαθλος, αθλητής, να εκφραστεί σε αθλητικό περιβάλλον ωφελούμενος από την σαφέστατα αυξημένη ασφάλεια που θα του παρέχεται.
2) Συνεπακολούθως επιδιώκουμε να γίνει κατανοητό ότι αυτός είναι ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ που μπορούν να ακολουθήσουν όλοι οι φίλαθλοι ή αθλητές οδηγοί αλλά γενικότερα οι νέοι, για να εκπαιδευτούν οδηγικά, να δοκιμάσουν τα όρια του αυτοκινήτου αλλά και τα δικά τους μαθαίνοντας ταυτόχρονα να τα ξεχωρίζουν (με σκοπό την οδηγική αυτογνωσία και αυτοβελτίωση), να απομακρυνθούν από τον διαρκή κίνδυνο που συνοδεύει την υπερβολική ταχύτητα στους ήδη ατελείς και προβληματικούς δημόσιους δρόμους, ενώ τελικά να γίνουν πιο επικοινωνιακοί μέσα από την ευγενή άμιλλα που διέπει όλα τα αθλήματα, μαθαίνοντας να δίνει αξία στον άνθρωπο και όχι στις μηχανές.
3) Κατ’επέκτασιν των παραπάνω επιδιώκουμε την δραστική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, άρα θανάτων ή τραυματισμών, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα υγιέστερους και ευτυχέστερους νέους, άρα και γονείς, άρα και έθνος ή κράτος.
4) Επιδιώκουμε ξεκάθαρα να δώσουμε μία θελκτική διέξοδο που θα δραστηριοποιήσει άμεσα χιλιάδες νέους και παράλληλα θα μειώσει τον αριθμό των νέων που υποκύπτουν σε παραπλανητικές λανθάνουσες-περιθωριακές συμπεριφορές βλαπτικές προς τους ίδιους και το κοινωνικό σύνολο.
5) Επιδιώκουμε εν τέλη να επέλθει η περιφερειακή οικονομική ανάπτυξη των περιοχών πέριξ των αυτοκινητοδρομίων, που θα δημιουργήσει νέα εργασιακά περιβάλλοντα, άρα θα μειώσει την ανεργία.


Παράλληλες Ωφέλειες από την κατασκευή αυτοκινητοδρομίων για χρήση από το κοινό (και όχι μόνο)

Αν και από τις επιδιώξεις μας γίνονται φανερές οι παράλληλες ωφέλειες από την δημιουργία αυτοκινητοδρομίων θα τις διευκρινίσουμε:
1) Μείωση τροχαίων ατυχημάτων που οφείλονται σε αναπόφευκτες παραβιάσεις του ΚΟΚ από νέους που θέλουν να αθληθούν οδηγικά με το αυτοκίνητό τους αλλά δεν βρίσκουν κατάλληλους χώρους.
2) Απομάκρυνση των νέων από παραβατικές συμπεριφορές άσχετες με την οδήγηση, δείχνοντας τους την δυνατότητα διεξόδου προς ένα ακόμη δημοφιλέστατο σπορ, επίσημα αναγνωρισμένο ως άθλημα, ώστε να μπορούν να αισθάνονται κι αυτοί αθλητές που ασχολούνται με κάτι το δημιουργικό και όχι το περιθωριακό.
3) Αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των νέων, αφού τους παρέχεται άλλη μία διέξοδος εκτόνωσης της νεανικής ανάγκης για απρόσκοπτη έκφραση δημιουργικότητας, αναζήτησης εμπειριών, περιέργειας, φιλοδοξίας, αυτογνωστικής έρευνας, αλλά και άθλησης ως μέσον ωφελείας και ανάπτυξης ψυχής, σώματος και νου. Αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι τηλεοπτικά ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αθλήματα στην Ελλάδα με σταθερά ανοδική τάση, ο βαθμός ικανοποίησης του κοινωνικού συνόλου θα γίνει πολύ αισθητός.
4) Δυνατότητα χρήσης του αυτοκινητοδρομίου από: α) Δημόσιες Υπηρεσίες ή και Ιδιωτικές Επιχειρήσεις για την ασφαλή εκπαίδευση των οδηγών τους, β) σχολές οδηγών, γ) επιχειρήσεις για δημιουργία εκδηλώσεων με σκοπό την προβολή των προϊόντων τους, δ) δημοσιογράφους, ε) λέσχες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα για διοργάνωση οδηγικών εκδηλώσεων και όχι μόνο.
5) Οικονομική ανάπτυξη γενικώς
Το μεγαλύτερο μέρος αυτής θα φανεί στις περιοχές εγγύτερα στα αυτοκινητοδρόμια, κυρίως μέχρι ακτίνας 50χλμ. Στις περιοχές αθλητικών κέντρων συχνάζουν δραστήριοι νέοι και χρειάζονται επιπλέον χώρους αναψυχής, χώρους εστίασης, χώρους διαμονής, κέντρα εμπορίου με καταστήματα νεανικού ενδιαφέροντος αλλά και όχι μόνο, αφού όπου υπάρχουν δραστήριοι άνθρωποι η ζωή ανθεί σε όλους τους τομείς.

Τονίζουμε, ως καθοριστικής σημασίας, το κόστος εισόδου χρήσης των αυτοκινητοδρομίων να προσφέρει επιλογή σε όλους τους οικονομικά ασθενείς, με τέτοιον τρόπο ώστε αντί οι οικονομικά ασθενείς νέοι να σκέφτονται να πάνε «παραλιακή» για «κόντρα», να αποφασίσουν να «λύσουν τις διαφορές τους» (με τον εαυτό τους, γιατί αυτό είναι στην πραγματικότητα το ζητούμενο) στο ασφαλές περιβάλλον του αυτοκινητοδρομίου έναντι ελκυστικού αντιτίμου. Μόνο τότε θα έχει πλήρη δικαιολογία ο κρατικός μηχανισμός να σπεύσει να πατάξει την παραβατική συμπεριφορά νέων δεδομένου πλέον ότι οι παραβατικοί οδηγοί που θα παραμένουν στους δρόμους (με υπαρκτά αυτοκινητοδρόμια πλησίον τους) θα έχουν πράγματι αναπτύξει οδηγική συμπεριφορά που χρειάζεται διόρθωση. Αυτό το τελευταίο είναι ένα ιδιαίτερο κεφάλαιο, που αξίζει να αναλυθεί εκτενέστερα σε διαφορετικό χωροχρόνο, ώστε να μην καίμε μονίμως τα «χλωρά» για λιγοστά «ξερά» που σχεδόν πάντα ξεγλιστρούν και κρύβονται στην ανθρώπινη μάζα.


106SC, 20VT Club, Alfistinord, Club Cento, ColtNet, Corolla Club, EVONET, Greek Citroen Club, Greek Renault Club, Hellenic Mazdaspeed Club, Hellenic RX-8 Club, Hyundai Coupe Club, Ibiza Club, MG Club, N15Team.gr, Nissan Motorsport Club, NorthCar Club, PRC Club, SkodaFans, Stilo Club, Subamaniacs

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ NHAC

Σας πληροφορούμε ότι σαν NHAC,έχουμε κλείσει το αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών στις

27-28-29 Νοεμβριου 2009

Εάν υπάρξουν ενδιάμεσα κι'αλλες νέες ημερομηνίες,άλλων event,πριν την διεξαγωγή αυτού τoυ track day,θα ενημερωθείτε εγκαίρως απ' αυτή τη σελίδα.

http://www.serrescircuit.gr/calendar.asp?Year=2009&Month=11&Day=28&argDate=28/11/2009&Category=0

-----------------------------------------------

Ανοίχθηκε ειδικός τοίχος στο facebook,για τη συγκεκριμένη εκδήλωση των NHAC στις Σέρρες.

http://www.facebook.com/event.php?eid=74018784281#/event.php?sid=0d346791a9dca7b52561f3e595cdc8fa&eid=74018784281

......σας περιμένουμε και στη σελίδα μας και φυσικά στην πίστα!

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΣΤΑ NHAC!

Το τελευταίο καιρό...και αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα,παίρνουν μέρος στην ένωση και στα events μας και CLUBS,που δραστηριοποιούνται σε περιοχές κυριώς εκτός Θεσσαλονίκης και βορείου Ελλάδος...
Η σύγχρονη τεχνολογία (ηλεκτρονική και τηλεφωνική) μας βοηθάει πια να επιτύχουμε την τέλεια επικοινωνία...
θέληση υπάρχει απ'ολους μας!
Περιμένουμε λοιπόν και άλλα CLUBS να προστεθούν στην ένωση μας!
-----------------------------------------------
Πως μπορεί κάποιο CLUB να ενταχθεί στην ένωση μας;

Θα πρέπει να ορίσει έναν ως υπεύθυνο για να εγγραφεί στο forum συντονισμού των εκπροσώπων των NHAC.

http://nhac.forumup.gr

ΠΡΟΣΟΧΗ: η εγγραφή στο ειδικό αυτό forum,θα πρέπει να γίνει με την ονομασία του CLUB...εγγραφές με τα προσωπικά nick names των χρηστών ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ.
Από τα νέα CLUBS,επιθυμούμε ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στις συζητήσεις-θέματα στο forum συντονισμού,καθώς και ΠΑΡΟΥΣΙΑ στις καθορισμένες και έκτακτες συναντήσεις μας...όλοι ανεξαιρέτως,έχουμε έναν κοινό πόθο...κάνουμε έναν κοινό και σοβαρό αγώνα...να βγει προς τα έξω ένα όμορφο και προσεγμένο,από οποιαδήποτε πτυχή,αποτέλεσμα!

...φίλοι μας χομπίστες,εραστές της αυτοκίνησης,ενωθείτε μαζί μας!

ΤΑ NHAC ΕΧΟΥΝ BLOG!

...αυτο που διαβάζετε τώρα!

Βγήκε στον αέρα την 1η Απριλίου 2009 και μέσω αυτού και του facebook θα μαθαίνετε τα νέα μας!

Σας ενημερώνουμε ότι το νέο site των NHAC,είναι στα επίσης,μελλοντικά μας σχέδια...
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ.
η παλιά διεύθυνση www.northclubs.gr ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ,(είναι μια μόνιμα σταθερά μη ανανεώσιμη αρχική σελίδα με ανενεργό e-mail επικοινωνίας) προς το παρόν λοιπόν η ενημέρωση σας,για τα νέα μας,θα γίνεται από δω και φυσικά από εκπροσώπους των CLUB σας.(όσα απ'αυτά είναι εγγεγραμμένα).

TA NHAC NORTH HELLAS AUTO CLUBS ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK!

Από 25 Μαρτίου 2009 μπορείτε να μας βρείτε στο facebook...πληκτρολογόντας στην αναζήτηση,
"NHAC-North Hellas Auto Clubs" ή
πηγαίνοντας κατ'ευθείαν στη σελίδα μας,μέσω του παρακάτω link...

http://www.facebook.com/group.php?gid=77547390165

Θα βρείτε δημοσιευμένες πάνω από 600 φωτογραφίες από τα event μας!

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!!

Η ΑΦΙΣΑ ΤΟΥ 3o TRACK EVENT & ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η αφίσα του 3ο track event των NHAC



-----------------------------------------------

Ο αριθμός συμμετοχής με την ένδειξη 150 αναφέρεται στον αριθμό των συμμετεχόντων.
Τελικά,λόγω της αυξημένης ζήτησης,οι συμμετοχές ανέβηκαν στις 200!)

3ο track event NHAC 22-23 Νοεμβρίου 2008 (αυτοκινητοδρόμιο Σερρών)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η Ένωση Αυτοκινητιστικών Λεσχών Βορείου Ελλάδος N.H.A.C. σας ενημερώνει ότι το Σάββατο 22 και Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008 θα λάβει χώρα το 3ο Track Event NHAC που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην πίστα Σερρών, στο ένα και μοναδικό πραγματικό αυτοκινητοδρόμιο της Ελλάδος.
Πρόκειται για διήμερο track day περιόδων. Οι περισσότερες αυτοκινητιστικές Λέσχες θα έρθουν με τα μέλη τους που θα τις εκπροσωπήσουν συμμετέχοντας σε αυτήν την μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οδηγοί και αυτοκίνητα θα γίνουν μία ομοιογενής ομάδα για να προωθήσουν το πνεύμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε επίπεδο ερασιτεχνικό (χόμπι) και όχι πρωταθλητικό. Οδηγοί που τους αρέσει η ταχύτητα και ψάχνουν δρόμο για να τρέξουν και να στρίψουν με ασφάλεια, οδηγοί που απλώς θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνατότητες τους μαζί με του αυτοκινήτου τους, οδηγοί που θέλουν να μάθουν να οδηγούν γρήγορα και με ασφάλεια, οδηγοί που θέλουν απλώς να απολαύσουν την εμπειρία της ασφαλούς οδήγησης σε πίστα, όλοι αυτοί μπορούν να δοκιμάσουν από κοινού την εμπειρία μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της πίστας Σερρών.
Οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο και έφτασαν τις διακόσιες.
Η εκδήλωση αυτή είναι 100% κοινωνικά ωφέλιμη και αναμένουμε την ευγενική υποστήριξη του τύπου.

Είσοδος για Θεατές Δωρεάν
Συνοδήγηση Δωρεάν

-----------------------------------------------

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ


Η Ένωση Αυτοκινητιστικών Λεσχών Βορείου Ελλάδος N.H.A.C. σας ενημερώνει ότι το Σάββατο 22 και Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008 θα λάβει χώρα το 3ο Track Event NHAC που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην πίστα Σερρών, στο ένα και μοναδικό πραγματικό αυτοκινητοδρόμιο της Ελλάδος.
Οι περισσότερες αυτοκινητιστικές Λέσχες θα έρθουν με τα μέλη τους που θα τις εκπροσωπήσουν συμμετέχοντας σε αυτήν την μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οδηγοί και αυτοκίνητα θα γίνουν μία ομοιογενής ομάδα και θα προωθήσουν το πνεύμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε επίπεδο ερασιτεχνικό (χόμπι) και όχι πρωταθλητικό. Οδηγοί που τους αρέσει η ταχύτητα και ψάχνουν δρόμο για να τρέξουν και να στρίψουν με ασφάλεια, οδηγοί που απλώς θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνατότητες τους μαζί με του αυτοκινήτου τους, οδηγοί που θέλουν να μάθουν να οδηγούν γρήγορα και με ασφάλεια, οδηγοί που θέλουν απλώς να απολαύσουν την εμπειρία της ασφαλούς οδήγησης σε πίστα, όλοι αυτοί μπορούν να δοκιμάσουν από κοινού την εμπειρία μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της πίστας Σερρών.
Επειδή η εκδήλωση θα διαρκέσει μόνο δύο ημέρες οι συμμετοχές δεν θα μπορέσουν να είναι πάνω από 150 (οδηγοί με τα αυτοκίνητά τους). Δηλαδή, από τις λέσχες μας θα καταφέρουν να συμμετάσχουν μόνο 150 μέλη.

Μέσα από αυτήν την εκδήλωση θέλουμε να περάσουμε ένα θετικό και ελπιδοφόρο μήνυμα προς όλους:
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αθλήματα στην Ελλάδα (τρίτο μετά το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ). Ερασιτέχνες μηχανοκίνητοι αθλητές σαν κι εμάς υπάρχουν παντού διάσπαρτοι σε όλη την Ελλάδα, αυξάνονται καθημερινά, ενώ καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα των ηλικιών. Για κάθε γρήγορο αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα που πωλείται τουλάχιστον ένας ερασιτέχνης αθλητής κρύβεται από πίσω. Δυστυχώς δεν υπάρχουν χώροι για να μπορούμε όλοι εμείς να εκφράζουμε το αθλητικό μας πνεύμα. Η αθλητική ενασχόλησή μας ή και πιο απλά για πολλούς η οδηγική εκτόνωσή μας σε εύκολα προσβάσιμο και οικονομικά προσιτό ασφαλές περιβάλλον είναι συχνή ανάγκη μας και δυστυχώς μία- δύο φορές το χρόνο σε πίστα είναι σα να λέμε -παραλληλίζοντας- σε έναν ερασιτέχνη ποδοσφαιριστή ότι μπορεί να παίζει μπάλα σε κατάλληλο χώρο και με ελάχιστο κόστος μία-δύο φορές το χρόνο και τον υπόλοιπο χρόνο μπορεί να παίζει σε αφύλακτες αλάνες ή -αν δεν βρίσκει τέτοιες- στους δρόμους των πόλεων.
Στην Ελλάδα κυκλοφορούν γύρω μας οδηγικά ταλέντα με τεράστια θέληση για να αναπτυχθούν σε οδηγούς αγώνων υψηλού επιπέδου. Ελάχιστοι από αυτούς τρέχουν ήδη σε ελληνικούς αγώνες. Η συντριπτική πλειοψηφία όμως είτε δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να εμπλακεί είτε απλά δεν ενδιαφέρεται για πολυέξοδη πρωταθληματική συμμετοχή αλλά αρκεί η ενεργή περιοδική επαφή με το σπορ σε ελεύθερο χρόνο. Χώρια που ο τρόπος που διοργανώνονται οι αγώνες στην Ελλάδα δεν προωθούν την οδηγική εκτόνωση ούτε των μισών συμμετεχόντων.
Η βάση ανάπτυξης του μηχανοκίνητου αθλητισμού παντού στον σύγχρονο κόσμο είναι τα ειδικά διαμορφωμένα ασφαλή αυτοκινητοδρόμια. Μέσα από αυτά αθλούνται και εκτονώνονται όσοι έχουν την ανάλογη όρεξη και το πάθος. Μέσα από αυτά βρίσκουν διαφημιστική διέξοδο οι έμποροι ειδών αυτοκινήτου-μοτοσυκλέτας κι έτσι μέσα από αυτά μπορούν να δημιουργηθούν και να αναπτυχθούν οι αυριανοί πρωταθλητές ικανοί να σταθούν και σε διεθνές επίπεδο. Σε κατάλληλα αυτοκινητοδρόμια μπορούν να προπονούνται δοκιμάζοντας εαυτόν και οχήματα οι ενεργοί οδηγοί αγώνων. Η λέξη προπόνηση στον μέσο Έλληνα αγωνιζόμενο είναι άγνωστη, γεγονός που επιβεβαιώνει περίτρανα ότι για τους περισσότερους στην Ελλάδα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δεν είναι αθλητισμός. Ίσως γι αυτό και οτιδήποτε σχετικό με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό υπάγεται αποκλειστικά στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Δυστυχώς ένα αυτοκινητοδρόμιο στην Ελλάδα είναι καλύτερο μεν από το τίποτα αλλά δεν απέχει και πολύ από αυτό, όταν είναι δυσπρόσιτο για τους περισσότερους από εμάς.
Θέλουμε να σταματήσουμε να τρέχουμε και να εκτονωνόμαστε στους δημόσιους δρόμους. Θέλουμε κατάλληλα διαμορφωμένα αυτοκινητοδρόμια για όλους εμάς, προσιτά και προσβάσιμα. Το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση. Ελπίζουμε τουλάχιστον στην μίμηση.

---------------------------------------------

το αναμνηστικό που δώθηκε στους συμμετέχοντες.



---------------------------------------------

Γυρολόγια δεν δημοσιεύνται λόγω του γνωστού προβλήματος που υπήρξε με τα όργανα της χρονομέτρησης.